CHK võttis kasutusele tööde juhtimise lahenduse UKU

CHK võttis kasutusele tööde juhtimise lahenduse UKU

CH Konsultatsioonide koostööpartner UKU tegi kokkuvõtte sellest, kuidas me nende veebilahenduse kasutusele võtsime. 

CH Konsultatasioonid OÜ (CHK) on rahvusvaheline raamatupidamisteenust ning äri- ja maksukonsultatsioone pakkuv ettevõte, mille filiaalides töötab kokku üle 25 raamatupidaja. Eelmisel aastal otsisid nad programmi, mis aitaks juhtida tööprotsesse ning hallata kliendisuhtlust. Esialgu jäi sõelale üks Soomes valminud tarkvara, kuid see osutus proovimisel väga keerukaks. Kui CHK kuulis Ukust ja meie tulevikuplaanidest, ei läinud kaua, kui nad otsustasid Ukule võimaluse anda ja lahenduse kasutusele võtta.

Ootused uuele lahendusele

Seoses töömahtude kasvuga vajas ettevõte tööprotsesside juhtimiseks spetsiaalselt raamatupidamisbüroodele mõeldud tarkvara. Peamine ootus oli, et Uku koondaks kogu klientide kohta käiva informatsiooni ühte kohta ning oleks ligipääsetav vaid valitud kasutajatele. Lisaks sellele sooviti, et tööriist võimaldaks kiiresti aru saada, millised ülesanded on tehtud ja millised veel tegemata. Igal raamatupidajal oli vajalik info oma kliendi põhiselt küll olemas, kuid juhtide jaoks oli tegemist infosuluga nii töötajate, klientide kui ka tööülesannete suhtes. Polnud ka head ülevaadet sellest, kas konkreetne klient on korrektselt hinnastatatud ehk kui palju tööd reaalselt tehakse versus kui palju sellest arveldatakse.

Kasutuselevõtul oli olulisteks kriteeriumiteks, et Uku võimaldab jagada tööülesandeid erinevate kasutajate vahel ja seda on väga lihtne hallata. Võrdväärselt oluliseks peeti teenuse välimust ja kasutusmugavust nii töötajatele kui ka juhtidele. Samuti oli oluline, et Ukus saaks kohaldada oma töötavat süsteemi. Veendudes, et Uku vastab kõigile eelmainitud kriteeriumitele, astuti otsustav samm ja tutvustati töötajatele uut lahendust.


Loe edasi UKU blogist: https://getuku.ee/kasutajalood/uku-kasutuselevott-suures-buroos-ch-konsultatsioonid-naitel

Kommentaarid: 2

DiIHgyAmFnMfhb (TAULhpJKFbWXwY, 3. november 2019)
sXQMkjnvKoVlr (JHSOayhu, 3. november 2019)

Lisa kommentaar

Email again: